تبلیغات
سینما کره - چگونه یك سایت تبلیغاتی راه‌اندازی كنیم

بخش ها

سخنان بزرگان(1)
اخبار فیلم و سریال(3)
عکس سریالهای کره ای(1)
شعرهای عاشقانه(25)
شاعران معاصر ایران(7)
حکم علما و روحانیون(3)
حجاب در ایادین(3)
دانستنیهای ازدواج(38)
دانستنیهای جنسی(13)
بیماریهای جنسی(10)
مادران(4)
رایانه و اینترنت(6)
تجارت الکترونیک(3)
طراحی سایت(3)
پناهندگی و اقامت(1)

لینک های روز

جستجو

آرشیو

هفته دوم آذر 1388

همه آرشیوها

مطالب اخیر

شعرهای عاشقانه 4
جملات عاشقانه
نازنینـــــــــــــــــــم !
چکه های خاطره 3
چکه های خاطره 2
چکه های خاطره
جملات عاشقانه ... 2
جملات عاشقانه ...

لیست آخرین پستها

خروجی مطالب

RSS   Atom

بزرگترین مرکز دانلود رایگان


چگونه یك سایت تبلیغاتی راه‌اندازی كنیم


۲ ـ داشتن پیشتیبانی آنلاینما باید در ساعات پربازدید سایت حتما بتوانیم از طریق یاهو مسنجر با مشتریان سایت ارتباط داشته باشیم. بدین طریق آنها احساس خواهند كرد:
كه ما در كنار آنها هستیم و حاضریم مشكلات آنها را حل كنیم.
هیچ حقی از آنها ضایع نكرده‌ایم و خود را مسئول پاسخ‌گویی به آنها می‌دانیم.
 ارزش آنها را می‌دانیم.
اگر نتوانیم از طریق یاهو مسنجر با مشتریان سایت ارتباط داشته باشیم. لااقل باید در كمتر از ۴ ساعت بتوانیم به ایمیل آنها پاسخ بدهیم. در این مورد حتما در قسمت تماس با ما فرمی قرار دهید تا مشتریانتان مجبور نشوند برای فرستادن یك ایمیل، از چندین پنجره یا برنامه عبور كنند. به خاطر داشته باشید آنها كارهای دیگری نیز برای انجام دادن دارند.


۳ ـ داشتن Page Rank: خیلی از سایت‌ها با روشهای خاص اقدام به افزایش كنتور بازدید از سایت می‌كنند كه این نشان از تقلب آنها برای كسب درآمد زیاد، بدون رساندن سود به مشتریان دارد. همیشه به یاد داشته باشیدپیشرفت مشتریان، باعث پیشرفت شماست نه افزایش میزان بازدید بصورت تقلبیدر این مورد سایت‌های صادق، سایت‌هایی هستند كه اقدام به درج Page Rank در صفحه اول خود می‌كنند و پیج رنك ۲ تا ۳ برای یك سایت تبلیغاتی امتیاز خوبی است.

۴ ـ تایید به موقع آگهیدر یكی از مقالات قبلی هم نوشته بودم كه سایتی كه بعد از ثبت آگهی به شما وعده دو روز (۴۸ ساعت) برای تایید آگهی می‌دهد به درد نمی‌خورد و یك سایت مرده است. در این مورد برای كشور ما ۸ ساعت و كمتر از آن زمان استانداردی است.

۵ ـ حذف نكردن بدون دلیل آگهیاگر یك آگهی تایید نشد آنرا حذف نكنید، یك ایمیل به درج كننده آن بفرستید و اشكالات آگهی را ذكر كرده و از او بخواهید تا در ۲۴ ساعت اشكالات آن را رفع و دوباره برای تایید به شما بفرستند. سایت‌هایی كه آگهی مشتریان را حذف می‌كنند، بدون اینكه حتی حذف شدن آن را اطلاع دهند، ارزش مشتری را نمی‌دانند و هیچ امیدی به پیشرفت ندارند.

۶ ـ تعطیل نكردن سایت در روزهای تعطیلسایت مغازه نیست كه كسی بخواهد در تعطیلات نوروز آن را به مدت ۱۳ روز تعطیل كرده و به گردش برود. به یاد داشته باشید در اینترنت زمان ارزش زیادی دارد!

۷ ـ ندادن اجازه به تبلیغات با كلمات مغایر فرهنگ كشوراخیرا در یكی از سایت‌های تبلیغاتی چند آگهی دیدم كه به شدت متعجب شدم.
آگهی با عنوان: ازدواج موقت
یا آگهی با عنوان: ... بزرگ كننده ... مردان
یا آگهی با عنوان: ... بزرگ كننده ... خانمها
مدیر سایت‌های تبلیغاتی باید توجه داشته باشند كه وجود چنین آگهی‌هایی باعث بی‌آبروئی سایت آنها می‌شود. فكر می‌كنید چند نفر به این محصولات احتیاج پیدا می‌كنند؟ یا چند نفر زن بیوه هستند كه آمده‌اند در سایت شما دنبال مردی هستند كه آنها را بصورت موقت صیغه كند؟ در سری مقالات قبلی خودم با عنوان "مغز و قدرت تفكر"خصوصیات مردان و زنان را شرح داده‌ام. بعد از مطالعه آن مقاله مطمئنم، متوجه خواهید شد كه آگهی‌ دهندگان و اكثر بازدید كنندگان از آگهی‌های ازدواج موقت مردان هستند! پس هیچوقت اجازه درج آگهی ازدواج موقت در سایت خود را به هیچ احدی ندهید. در مورد محصولات ... بهتر است فقط اجازه درج یك آگهی به فرد مورد نظر بدهید آن هم با این عنوان "مردان و زنان متاهل بخوانندو به این مشتری بگویید تا محصولات خودش را داخل این آگهی لیست كند. آگهی‌های چنین محصولاتی بازدید كنندگان خوب و خریداران كمی دارند و در استانداردهای آماری كه در قسمت دوم این مقاله عرض خواهم كرد این آگهی‌ها جایی ندارند. بعد از ورود این آگهی‌ها به سایت، بازدید دیگر آگهی‌ها تحت تاثیر قرار گرفته و در این شرایط شما خیلی از مشتریان خود را از دست می‌دهید و بعضی دیگر از آنها سعی می‌كنند عنوان آگهی خود را تغییر دهند بدین شكل: مثلا من در سایت شما یك آگهی دارم به این عنوان"موفقیت در اینترنتبعد از ورود آن آگهی‌ها، بازدیدكنندگان آگهی را از دست می‌دهم و به جای حذف آگهی خود، فكر می‌كنم كه بیشتر بازدیدكنندگان سایت شما افرادی هستند كه به چنین كلماتی حساسیت دارند، بعد عنوان آگهی خود را بدین صورت تغییر می‌دهم "سایتی در اینترنت به راه‌ بیاندازید كه بیشتر از سایت‌های ... درآمد داشته باشدمن بازدید كنندگان آگهی خود را دوباره به دست می‌آورم اما در این مدت شما خیلی از مشتریان روزانه خود را از دست داده‌اید و مشتریان دیگر نیز مثل من تیترهای خود را تغییر می‌دهند و سایت شما تبدیل به سایتی می‌شود كه والدین متفكر، از ورود كودكان خود به آن جلوگیری كرده و بعد از مدتی سایت فاسد شما، فیلتر شده و به كار خود پایان می‌دهد.

۸ ـ حذف به موقع آگهی‌های مردهمدت زمان كوتاهی را برای حضور آگهی در سایت خود بدهید (برای سایت‌های موفق حداكثر ۳ ماه زمان خوبی است) و بعد از اتمام آن زمان یك ایمیل به درج كننده آن بفرستید و از ایشان بخواهید تا در مدت یك هفته آگهی خود را به روز رسانی كرده یا حذف كند. بعد از گذشت یك هفته، اگر درج كننده آگهی هیچ عكس‌العملی نشان نداد، آگهی را حذف كنید. این سیاست باعث می‌شود، همیشه سایت شما زنده و سرحال باشد و مهمتر از آن اینكه باعث می‌شود سایت شما به گورستان آگهی تبدیل نشود. اگر یك بازدید كننده به سایت مراجعه كرده و یك آگهی مرده ببیند تصور می‌كند كه سایت تبدیل به موزه شده است و تنها كاری كه می‌تواند بكند این است كه تماشا كرده و از آن خارج شود.

۹ ـ اجازه درج آگهی ویژه رایگان در مدت معینهمیشه برای خدمات رایگان مدت معینی در نظر بگیرید و به هر طریق این را به اطلاع مشتریان خود برسانید. بعد از اتمام آن مدت بدون تمدید كردن، ارائه خدمات رایگان را قطع كنید. سود حاصل:
الف) مشتریان شما متوجه شوند كه زمان برای شما معنی دارد.
ب) مشتریان شما را به عكس‌العمل سریع وادار می‌كند (اگر اجازه یكساله به آنها بدهید، بعد از دیدن آگهی شما، درج آگهی را به زمان دیگری موكول می‌كنند و بعدا این امكان را فراموش كرده و آگهی شما بی‌ارزش می‌شود، اما اگر یك فرصت مثلا ده روزه به آنها بدهید آنها مجبور به عكس‌العمل سریع می‌شوند. تجربه ثابت كرده است كه مدت زمان‌های كوتاه بازدهی بالائی دارند.)
پ) گرفتن آمار در فاصله‌ زمانی معین راحت‌تر است و می‌توانید از اطلاعات آماری بدست آمده در جذب مشتریان بیشتر استفاده كنید.

۱۰ ـ داشتن خلاقیت در تایید یا عدم تایید آگهیهیچوقت بخاطر یك شك نابجا اقدام به عدم تایید آگهی نكنید. فراموش نكنید كه كار شما در ارتباط با اینترنت است و اینترنت منبع عظیمی از اطلاعات و اطلاعات رفع كننده هرگونه شك و شبهه‌ای است. به یك آگهی شك می‌كنید كه قوانین شما را زیر پا گذاشته است. به لینك موجود در آگهی سربزنید و از كار سایت سر در بیاورید. سوال خلاقیت كه یادتان هست؟ دیگه چه كار می‌توانم بكنم؟ اگر متوجه شدید كه سایت یك سایت مفید است و جملات موجود در آگهی باعث ایجاد شك در شما شده‌ است، یك ایمیل به درج كننده آگهی بفرستید و بخواهید تا جملات مورد نظر شما را اصلاح كند.

۱۱ ـ احترام به اطلاعات محرمانه مشتریاندر حفظ اطلاعات مشتریان خود كوشا باشید. آدرس ایمیل مشتریان شما با ارزشترین منبع درآمد شماست، آنها را با دیگران به اشتراك نگذارید. یك سایت آگهی جدید التاسیس اقدام به جمع كردن آدرس ایمیل از دیگر سایتهای آگهی كرده بود و بعد اقدام به ارسال ایمیل تبلیغاتی به آنها كرده بود (در آینده یك مقاله نیز در مورد بازاریابی از طریق ایمیل خواهم نوشتكار آنها نه بد بود و نه خوب، اما یك اشكال بزرگ داشت. آنها آدرس ایمیل‌ها را در قسمت To وارد كرده بودند. اولین چیزی كه دریافت كننده ایمیل در مورد این سایت فكر می‌كند این است كه ایشان ارزشی به اطلاعات محرمانه آنها قائل نیستند. هر آدرسی كه در قسمت To وارد می‌شود برای دریافت كننده ایمیل نیز قابل رویت است. حالا كه شما ریسك فرستادن اسپم را پذیرفته‌اید لااقل آدرس‌ها را در قسمت BCC وارد كنید. هر وقت كه به چندین نفر ایمیل ارسال می‌كنید حتما این موضوع را مد نظر داشته باشید.

۱۲ ـ اجتناب از دادن قول‌های دروغینهمان ایمیل كه اطلاعات محرمانه مشتریان بالقوه خود را فاش كرده بود، در متن ایمیل قول داده بود كه با ثبت آگهی در سایت آنها، آگهی را روزانه به بیست هزار نفر نشان دهد. من یك آگهی در سایت‌ ایشان ثبت كردم و خواستم اطلاعاتی در مورد سایت‌شان بدست بیاورم. بعد از گذشت ۱۸ روز آن آگهی فقط سه بار كلیك خورده بود! یك ایمیل به آنها فرستادم و چند پیشنهاد ارائه كردم تا با رعایت آنها بتوانند سایت خود را بهینه كنند. به ایمیل جواب ندادند و هیچكدام از پیشنهادات را هم مد نظر قرار ندادند! اینها كسانی هستند كه هدف اصلی‌شان كسب درآمد بدون در نظر گرفتن منافع مشتری است.

۱۳ ـ اجتناب از افزایش بی‌دلیل كنتور آگهی‌هاهیچوقت كنتور آگهی مشتریان را بی‌دلیل افزایش ندهید چون در قسمت دوم این مقاله كه در مورد نحوه استفاده از سایت‌های تبلیغاتی است استانداردهائی را ذكر خواهم كرد كه مشتریان با مد نظر قرار دادن آنها متوجه خواهند شد كه كنتور آنها نه از طریق بازدید كه توسط دست‌اندركاران سایت افزایش یافته است.

۱۴ ـ كمك كردن به مشتریان جهت درج آگهی‌های استانداردخیلی از درج كنندگان آگهی، اطلاعات كافی در مورد نحوه درج آگهی موفق ندارند. در سایت شما اقدام به درج آگهی می‌كنند. آن آگهی بعد از گذشت چند روز هنوز در زیر خط استاندارد قرار دارد و هیچ بازدید‌كننده‌ای ندارد. در این شرایط مشتری را به حال خودش ول نكنیدبدون در نظر گرفتن نوع آگهی (رایگان یا ویژه بودن) یك ایمیل به او بفرستید و بخواهید تا با شما یك ملاقات آن لاین (از طریق مسنجر) داشته باشد. قبل از ملاقات، آگهی را مطالعه كرده و اشكالات آن را یادداشت كنید. تخصصتان را به كار بگیرید تا بتوانید مشكل او را مرتفع سازید. اگر تخصص كافی در مورد نوشتن آگهی ندارید از افراد متخصص مشاوره بخواهید یا به مشتری بگوئید تا با این افراد مكاتبه كرده و مشاوره رایگان بگیرد. مطمئن باشید این كار شما بی‌نتیجه نمانده و بعد از موفقیت آگهی مشتری او این لطف شما را به هر طریق ممكن تلافی خواهد كرد.

۱۵ ـ داشتن دلیل قانع كننده نسبت به پورتال كردن سایت



ارسال به ارسال به 100 درجه کلوب دات کام
[ نویسنده : مهدی حسینی در چهارشنبه 11 آذر 1388 و ساعت 08:19 ب.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]



امار سایت

 
 


آمار
اطلاعات سایت
آخرین بروز رسانی:
کل مطالب :

مدیر سایت:

مهدی حسینی

لینکستان

بزرگترین مرکز دانلود
بهترین سریالهای دنیا
سینما کره
محصولات زناشویی

همه لینکها

/html>